19.2.2019

112 Ambulans, 110 İtfaiye, 155 Polis İmdat, 156 Jandarma, 177 Orman Yangın, 122 Afet ve Acil Durum (AFAD), 158 Sahil Güvenlik gibi acil çağrı hizmetlerini tek numara altında toplayan Acil Çağrı Hizmetleri 2019 yılı 1. İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantıda 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit sistem, işleyiş, faaliyetler ve hedefler hakkında bilgiler verdi.

1 Ocak 31 Aralık 2018 yılı genel istatistiklerini paylaşan 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit, 112 Acil Çağrı Merkezine gelen 598 bin 242 çağrıdan 357 bin 102sinin cevaplandığını, 238 bin 39 çağrının kurumlara aktarıldığını söyledi.

Yiğit, sisteme gelen çağrıların yüzde 60,22sinin gereksiz çağrı olduğunu, yüzde 39,2sinin ilgili kurumlara aktarıldığını kaydetti.

Toplantı, görüş ve önerilerin alınmasının ardından sona erdi.

Vali Dr. Ömer Toraman, Belediye Başkanı Kamil Saraçoğlu, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit ile kurul üyeleri katıldı. Fotoğrafları Paket Halinde İndirmek İçin Tıklayınız.