3 Haziran 2026 Çarşamba
1-7 Haziran Türkiye Çevre Haftası kapsamında Millet Bahçesi’nde düzenlenen program, yoğun katılımla gerçekleştirildi. “Dünya Bize Emanet” sloganıyla düzenlenen etkinliğe Kütahya Valisi Musa Işın, Kütahya Belediye Başkanımız Eyüp Kahveci, il protokolü, öğrencilerimiz ve vatandaşlarımız katıldı. Program kapsamında çeşitli çevre temalı etkinlikler ve yarışmalar düzenlenirken, yarışmalara katılan öğrencilere katılım belgeleri takdim edildi.
Etkinlikte konuşan Belediye Başkanımız Eyüp Kahveci, çevrenin korunmasının gelecek nesillere karşı taşıdığımız önemli bir sorumluluk olduğunu ifade etti. Daha yaşanabilir ve sürdürülebilir bir şehir hedefiyle çalışmaların sürdürüldüğünü belirten Belediye Başkanımız Eyüp Kahveci, yeşil alanların artırılması, geri dönüşüm uygulamalarının yaygınlaştırılması ve su kaynaklarının korunmasına yönelik projelere büyük önem verildiğini vurguladı.
Çevre bilincinin küçük yaşlarda kazanılmasının önemine de dikkat çeken Belediye Başkanımız Eyüp Kahveci, öğrencilerimize yönelik gerçekleştirilen eğitim faaliyetleriyle binlerce gencimize ulaşıldığını belirterek iklim değişikliği, sıfır atık ve su verimliliği konularında farkındalık oluşturmanın amaçlandığının altını çizdi.
İklim değişikliğinin günümüzün en önemli küresel sorunlarından biri olduğunu ifade eden Belediye Başkanımız Eyüp Kahveci, doğayla uyumlu şehirler inşa etmenin bir zorunluluk haline geldiğini belirtti.
Program, çevre bilincini güçlendirmeye yönelik etkinliklerin ardından hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Görüntülenme sayısı: 114




.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)