25 Haziran 2026 Perşembe
Kütahya Şeker İlkokulu öğrencileri, evlerinde ve okullarında biriktirdikleri ambalaj atıklarını Kütahya Belediyesi hizmet binamız önünde bulunan Sıfır Atık Market'e getirerek geri dönüşüme kıymetli bir katkı sağladı.Çevre bilincini küçük yaşlarda benimseyen öğrencilerimiz, atıkların doğru şekilde ayrıştırılması ve geri dönüşüm sürecine kazandırılması konusunda örnek bir davranış sergilerken, sürdürülebilir bir gelecek adına farkındalık oluşturdu.
Etkinlik kapsamında öğrencilerimizi karşılayan Kütahya Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürümüz Rıdvan Yavuz ile personelimiz, Sıfır Atık Market'in işleyişi, geri dönüşümün çevreye sağladığı katkılar ve atıkların ekonomiye yeniden kazandırılması hakkında bilgilendirmelerde bulundu. Öğrencilerimiz, merak ettikleri sorulara yanıt bulurken sıfır atık kültürünün önemi hakkında da bilinçlendirildi. Program sonunda çevreye duyarlı davranışlarıyla örnek olan öğrencilerimize teşekkür edilerek çeşitli hediyeler takdim edildi.
Kütahya Belediyemiz gelecek nesillere daha temiz, daha yaşanabilir ve daha sürdürülebilir bir çevre bırakmak amacıyla sıfır atık çalışmalarını kararlılıkla sürdürecek.
Görüntülenme sayısı: 61



